Bugun...



YALOVA'YA TOMA GELDİ

Emniyet Genel Müdürlüğü, toplumsal olaylara müdahale etmesi için Yalova Emniyet Müdürlüğüne TOMA aracı gönderdi.

facebook-paylas
Tarih: 22-08-2014 19:06

YALOVA'YA TOMA GELDİ



Yalova Emniyet Müdürlüğüne gönderilen Yalova şehir stadyumunun içinde bulunan Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğüne tahsis edild.

Güvenlik Güçlerinin toplumsal olaylara hızlı ve etkin müdahalesi ihtiyacını karşılayan, son teknoloji ile donatılmış, 4x4 hareket kabiliyetine sahip, üstün yol ve arazi performansı sayesinde yalnızca yerleşim merkezlerinde değil kırsal alanlarda da görev yapabilme yeteneğine sahip olan 1 adet zırhlı Toplumsal Olaylara Müdahale Aracı (TOMA) aracı hizmete girdi.



 



Bu haber 206 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI