Bugun...



YALOVA'YA SAHİP ÇIKMALIYIZ

Yalova Kanser Hastaları Derneği Yönetim Kurulu, Tema Vakfı Yalova İl Temsilcilği ortak karar aldı

facebook-paylas
Tarih: 18-01-2017 07:33

YALOVA'YA SAHİP ÇIKMALIYIZ


TORUNLARIMIZA YAŞANABİLİR BİR YALOVA BIRAKMAK İSTİYORUZ

Her iki sivil toplum kuruluşunun yöneticileri Yalova’da yaşanan çevre sorunları konusunda fikir alışverişinde bulundular.

Tema Vakfı İl Temsilcisi Faruk Tezcan ve Yalova Kanser Hastaları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Nurcan Bayar yaptıkları ortak açıklamada aşağıdaki görüşlere yer verdiler.

“Kötü çevre koşulları ile sağlığımız yakından ilgilidir. Yalovamızın temiz havasıyla, suyuyla, toprağıyla ormanıyla öğünüyoruz. Ancak nüfus artışımız bu hızla devam ederse, sanayi planlandığı şekilde gelişirse çok yakın gelecekte öğündüğümüz çevre değerlerini arar olacağız.

Çok yakınımızda Gebze Dilovası’nda yaşanan olayı unutmayalım. Sanayinin yerleşim alanlarındaki insanların sağlığı üzerindeki kötü etkileri bilmeyen yoktur. 50 binlik planlar yapılırken vatandaşların sağlığı öncelikli olarak düşünülmelidir. Siyasi çıkar hesaplarıyla, rant hesaplarıyla Yalovamızın güzelliği sanayiye kurban edilmemelidir. Sağlık turizmi ve kongre turizmini alternatif çözüm olarak öneriyoruz. Sanayi kuruluşları için Tarım Bakanlığı’nın spotunda söylendiği gibi daha uygun alanlara taşımalıyız. Yalova’nın havasına, suyuna, toprağına sahip çıkmalıyız. Torunlarımıza yaşanabilir güzel bir Yalova bırakmalıyız.”



Bu haber 165 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI