Bugun...



Yalova'lı masa teniscileri Milli takımda

Yalova Belediye Gençlik Spor Kulübü sporcuları, Milli takıma girmeye hak kazandılar.

facebook-paylas
Tarih: 22-01-2018 20:47

Yalova'lı masa teniscileri Milli takımda

Türkiye Masa Tenisi Federasyonunun (TMTF) en önemli organizasyonu olan ve Milli takımın belirlendiği, ‘Yıldız/Genç En İyi 16´lar Yarışmaları’ sona erdi.

İstanbul´da yapılan yarışmada; Yalova Belediye Gençlik Spor Kulübü sporcuları, Ece Haraç, Turgay Şırzat Yılmaz, Bilal Selim Tok, Umut Başsan, Yücel Ocak ve Emir Sönmez büyük bir başarı göstererek kendi yaş kategorilerinde madalya almaya ve Milli takıma girmeye hak kazandılar. Düzenlenen turnuvada en çok madalya kazanan ve Milli takıma sporcu veren ekip Yalova oldu.

Üç gün süren müsabakaların sonunda dereceye giren isimler; Genç Erkeklerde; 1-Tugay Yılmaz, 2-Bilal Selim Tok, 3-Umut Emre Başsan. Genç Bayanlarda; 1-Gülpembe Özkaya, 2-Özge Yılmaz, 3-Ece Haraç. Yıldız Erkeklerde; 1-Yücel Ocak, 2-Özgür Yılmaz, 3-Emir Baha Sönmez. Yıldız Bayanlarda ise; 1-Yağmur Şevval Karaca, 2-Şükran Cangir, 3-Zeynep Karaca oldu.



Bu haber 239 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI