Bugun...



Yalova'da 40 Bin Öğrenci karne Aldı

Yalova'da 40 bin 599 öğrenci ve 2 bin 748 öğretmen bugün yarı yıl tatiline girdi.

facebook-paylas
Tarih: 20-01-2017 17:55

Yalova'da 40 Bin Öğrenci karne Aldı



19 Eylül 2016'da başlayan eğitim ve öğretim yılının ilk yarısı bugün karnelerin dağıtılması ile birlikte sona erdi.

Yalova'da 246 okulda 40 bin 599 öğrenci ve 2 bin 748 öğretmen 6 Şubat'a kadar tatil yapacak. İlk dönem tatilinin bitmesiyle ikinci kanaat dönemi başlayacak. 6 Şubat'ta öğrenciler okullara gitmeye başlayacak.

Milyonlarca öğrenciyi ilgilendiren önemli sınavlar da ikinci dönemde yapılacak. 8. sınıf öğrencileri 26 ve 27 Nisan'da TEOG sınavına girerek hangi liseye gideceklerine karar verecek.

Bunun yanı sıra üniversite hayali kuran lise son sınıf öğrencilerini de Yükseköğretime Geçiş Sınavı ile Lisans Yerleştirme Sınavları bekliyor. YGS sınavı 12 Mart 2017 Pazar günü, LYS sınavları ise 10-11 Haziran ile 17-18 Haziran tarihlerinde yapılacak.

 

BAŞKAN SALMAN ÖĞRENCİLERE KARNE DAĞITTI
Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman yarıyıl tatili sebebiyle Saffet Çam  Ortaokulu öğrencilerine karnelerini dağıttı.
2016-2017 Eğitim-Öğretim yarıyıl tatili nedeniyle Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman öğrencilere karne dağıtıp sevinçlerine ortak oldu. Ülke genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liselerden yaklaşık 18 milyon öğrenci ve 900 bin öğretmen 15 günlük yarıyıl tatiline girerken Başkan Salman’da Saffet Çam Ortaokulunda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı.
 Saygı duruşu ve İstiklal marşının okunmasıyla başlayan törende konuşma yapan Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman; “Yalova’da çocuklarımıza büyük bir miras bırakan, adına kurulan vakıf da öğrencilerimizin eğitimine burs desteği sağlayan, Başkanlığını yürüttüğüm Hacı Saffet Çam Vakfını temsilen, sizlerin karnelerinizi dağıtıp mutluluğunuza ortak olmak istedim. Hepinizi gönülden kutluyor, başarılarınızın devamını diliyorum” dedi.

Altınova'da Yarıyıl Tatili Başladı
 2016-2017 Eğitim ve Öğretim Yılı yarıyılı tatili başladı. Altınova’da eğitim ve öğretim gören 3 bin 678 öğrenci, karne sevinci yaşadı.
 
Altınova İlçesinde bulunan toplam 26 okulda; 3 bin 678 öğrenci, 208 öğretmen ve 33 idareci yarıyıl tatiline başladı.
KARNE DAĞITTILAR
Altınova’da 2016-2017 Eğitim ve Öğretim Yılı karne Vakıfbank gerçekleştirildi. Buradaki törenin ardından ilçe protokolü bazı okulları ziyaret ederek, öğrencilere karne dağıttılar. Karne dağıtımına; Altınova Kaymakamı Zafer Engin, Altınova Belediye Başkanı Dr. Metin Oral, Altınova İlçe Milli Eğitim Müdür Zeki Sitar, Altınova Belediye Meclis üyeleri ve daire amirleri katıldı.


BAŞKAN SİLPAGAR, ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
 
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı yarıyıl tatiline giren Şehit Abdulhamit Kaya İmam Hatip Ortaokulu’ndaki öğrencilere karnelerini dağıttı.
 
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Şehit Abdulhamit Kaya İmam Hatip Ortaokulu’nda eğitim gören öğrencilere karnelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu. Çiftlikköy’ün geleceği olan genç neslin eğitimlerine büyük önem verdiklerini söyleyen Başkan Silpagar, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın iyi şekilde eğitim alması için başta anne ve babalarımız olmak üzere öğretmenlerimize teşekkür ediyor, yarıyıl tatiline giren öğrencilerimize de iyi tatiller diliyorum” dedi.

‘Geleceğimizi sağlam temeller üzerine kuruyoruz’
Başkan Silpagar, “Çocuklarımızın iyi eğitim alması, her alanda tam donanımlı bireyler olarak yetişmesi önceliğimiz. Çocuklarımızı hayatın her alanında yer alması adına Çiftlikköy Belediyesi olarak Çiftlikköy Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile ortak hareket ederek birçok projeyi hayata geçirdik” diye konuştu.

Çiftlikköy’ün genç nüfus potansiyelini iyi kullanmak adına önemli projelere imza attıklarını da belirten Başkan Silpagar, “Çocuklarımızın aldıkları okul eğitimlerinin yanı sıra biz de yerel yönetimler olarak başta kültür-sanat ve spor olmak üzere önemli aktiviteler gerçekleştiriyoruz. Belediyemiz bünyesinde hizmet veren okul öncesi okullarımız başta olmak üzere şehrimizde eğitim gören her çocuğumuzun yanında oluyoruz. Amacımız, Çiftlikköy’ümüzü ve ülkemizi kalkındıracak evlatlarımızı en iyi şekilde hayata hazırlamaktır” diyerek sözlerini tamamladı.
Öğrencilerle bol bol fotoğraf çektirip sohbet eden Başkan Silpagar, öğrenciler ile sohbet etmeyi de ihmal etmedi.  












Bu haber 239 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI