Bugun...



Yalova Belediyesi Greve gidiyor

Yalova Belediyesi Personel A.Ş çalışanları greve gidiyor.

facebook-paylas
Tarih: 11-12-2020 11:26

Yalova Belediyesi Greve gidiyor

Genel İş Sendikası Bursa Şube Başkanı Selahattin Atak yaptığı yazılı açıklamada Yalova Belediyesi şirketi PERSONEL A.Ș çalışanları adına yapılan toplu iş sözleşmesinde anlaşmaya varamadiklarini ve Grev'e gideceklerini belirtti. 

Atak "Yalova İli Yalova Belediyesi Personel A.Ş.’ de alınan yetkiye dayalı olarak İş Yeri Düzeyinde Toplu İş Sözleşmesi bağıtlanmak üzere yasal süresi içinde yapılan görüşmelerde anlaşmaya varılamamış, görüşmeler Uyuşmazlıkla sonuçlanmıştır. 
Bu nedenle 11.12.2020 tarih ve saat 14.30 ‘da Yalova Belediye Binası girişine GREV KARARI asılacaktır" dedi. 




Bu haber 276 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI