Bugun...



VEFA SALMAN KORE'YE GİTTİ

Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman kardeş şehir Suwon'da düzenlenecek festivale katılmak üzere Güney Kore'ye gitti

facebook-paylas
Tarih: 07-10-2015 11:03

VEFA SALMAN KORE'YE GİTTİ



Yalova'nın kardeş şehri Suwon'da gerçekleştirilecek olan uluslararası festival 7-11 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

Yalova Belediye Başkanı ve meclis üyeleri ile 10 kişilik bir folklor ekibin, 
Suwon Belediyesinin düzenlediği festivale katılmaları istendi.

Yalova Belediye Başkanı Suwon'da düzenlenecek olan festivale katılmak üzere meclis üyeleri ve burada gösteri yapacak olan Yürüyen Köşk Folklor Derneği ekibi ile birlikte Güney Kore'ye gitti.

Salman ve beraberindekiler Suwon'da ki festivalin yanısıra Suwon Belediye Başkanı ile de görüşmeler yaparak her iki kent arasındaki iş birliğinin arttırılması için neler yapılacağını masaya yatıracaklar.

Salman'ın Güney Kore'de olduğu süre zarfında Belediye Başkanlığına Jülide Güner vekalet edecek. Belediye Meclisini ise 1. Başkan Vekili Ömer Aslan yönetecek



Bu haber 185 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI