Bugun...



TEŞVİKİYE-BOSTANCI SEFERLERİ BAŞLADI

Çınarcık ilçesine bağlı Teşvikiye beldesinde faaliyete geçen iskeleden İstanbul'a deniz seferleri başladı.

facebook-paylas
Tarih: 05-09-2014 11:49

TEŞVİKİYE-BOSTANCI SEFERLERİ BAŞLADI




Teşvikiye Belediye Başkanı Ahmet Meydan, belde halkının yıllardır hayali olan iskelenin tamamlandığını söyledi.

 Bostancı-Teşvikiye seferini yapan "Mavi Marmara" adlı yolcu teknesinin ilk seferini yaptığını belirten Meydan, "Birçok ilçe ve beldenin sahip olamadığı iskeleye kavuştuk.

Yapılan çalışmalar ile hizmete giren ve ilk kez bugün kıyıya demir atan tekne, yolcularını başarılı bir şekilde İstanbul'dan beldeye getirdi. Bostancı-Teşvikiye seferine şahit olan vatandaşlarımızla birlikte bir araya geldik. Tüm halkımıza hayırlı olsun" diye konuştu.

Çok rahat ve güzel bir seyahat geçirdiklerini ifade eden vatandaşlar da iskelenin yapımından dolayı Başkan Meydan'a teşekkür etti.





Bu haber 217 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI