Bugun...



Tenis ödülleri dağıtıldı

Yalova İl tenis turnuvasında dereceye giren öğrenciler ödüllerini aldılar.

facebook-paylas
Tarih: 27-02-2020 08:12

Tenis ödülleri dağıtıldı

Yalova İl tenis turnuvası ödül töreni, İl Millî Eğitim Müdürü Ali Tosun ve İl Millî Eğitim Şube Müdürü Halil Dal'ın katılımlarıyla, Yalova Tenis Kulübü Tesislerinde gerçekleşti. Tosun, dereceye giren öğrencilere ödüllerini takdim etti.

Okul sporları tenis küçükler (kız-erkek) müsabaka sonuçları:

Kızlarda:
1.Bahçeşehir Koleji
2.İstek Koleji
3.Şehit Kübra Doğanay Ortaokulu
4.Zübeyde Hanım Ortaokulu

Erkeklerde:
1.Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu
2.Zübeyde Hanım Ortaokulu
3. İstek Koleji

 Birinci olan takımlar Yalova'yı temsilen gruba gitmeye hak kazanmışlardır.




Bu haber 227 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI