Bugun...



SUBAŞI BELEDİYE BAŞKANI VOLKAN YILMAZ , ALTINKENT MAHALLESİ’NDEKİ PARK ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ.

Volkan Yılmaz, yapımı tamamlanan Altınkent Mahallesi’nde bulunan parkı ziyaret etti.

facebook-paylas
Tarih: 12-07-2016 14:27

SUBAŞI BELEDİYE BAŞKANI VOLKAN YILMAZ , ALTINKENT  MAHALLESİ’NDEKİ  PARK ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ.

 Altınkent Mahallesi’nde park ve yeşil alan çalışmalarının tamamlanmasından dolayı memnuniyetini belirten Başkan Yılmaz, vatandaşlara hayırlı olmasını temenni etti.


Altınkent Mahallesi’nin yemyeşil olması için birçok park ve yeşil alan kazandırıldığını belirten Başkan Yılmaz, vatandaşların temiz hava alabilecekleri, ailelerin ve çocukların rahat ve güven içinde gezebileceklerini belirtti.


 Subaşı’na birçok park ve yeşil alan kazandırılacağını belirten Başkan Yılmaz, yapımı tamamlanan parkın tüm vatandaşlara hayırlı olmasını diledi.



Bu haber 141 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI