|
Tweet |
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, AK Parti İlçe Başkanı Feridun Ünlü ve yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Çiftlikköy Emniyet Müdürü Zafer Dinç’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Başkan Silpagar, ziyarette yaptığı açıklamada, emniyet teşkilatının Türkiye'nin gözbebeği olduğunu belirterek, “Emniyetimiz halkın huzur ve güveni için 24 saat görev yapıyor. Bu nedenle hem bizlerin huzuru ve güveni hem de toplumsal olayları önleme de emniyetimiz büyük başarı gösteriyor. Çiftlikköy’e ilçe emniyet müdürü olarak ataması yapılan Zafer Dinç’e yeni görevinde başarılar diliyorum” dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getiren Çiftlikköy Emniyet Müdürü Zafer Dinç’te, “Kanunlar çerçevesinde vatandaşın huzur ve güveni için çalışmalarımız artarak sürecek. Çiftlikköy huzurlu bir ilçe. Burada görev yapmaktan onur ve mutluluk duyacağım” diye konuştu.