SAHİLDE 6 MİLYON DEĞİL 1 MİLYON TL MASRAF YAPTIK
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, 24 Temmuz Basın Bayramı dolayısıyla Çiftlikköy Bayraktepe Sosyal Tesislerinden basın mensupları ile bir araya geldi.
Tarih: 27-07-2015 17:12
Başkan Silpagar basın mensuplarının ‘Basın Bayramı’nı kutlayarak özverili çalışmalarından ötürü kendilerine teşekkür etti.
Basın toplantısında gerçekleştirilen kahvaltı sonrasında Başkan Silpagar görev süresinde yapmış olduğu hizmetleri ve seçim vaatlerinin hangi aşamada olduğunu basın mensupları ile paylaştı. Hedefinin 2019 yerel seçimleri öncesinde kadar seçim vaatlerinin yüzde 80’nini tamamlamak olduğunu dile getiren Başkan Silpagar, bu süreç içerisinde yerel basının da desteğine ihtiyaç duyulduğunu dile getirdi.
‘Sahil Projesi’nde 5 milyon lira belediyemizin kasasında kaldı’..
Çiftlikköy’ün aynası haline gelen Sahil Düzenleme Projesini tamamladığını ifade eden Başkan Silpagar, “Sahil düzenleme projemizde tamamlandı. 6 milyon liraya bitirilecek sahil düzenleme projesi 1 milyon liraya tamamlandı. 5 milyon lira belediyenin kasasında kaldı. Belediyemizin bütün imkanlarını kullanarak sahilimizi yaptık. Bazı malzemelerimizi hibe aldık. Tartan pist, beton ve asfaltı 614 bin liraya yaptık. Arazi kazanımımız yaklaşık 30 milyon lirayı buldu. Sahil de büyük bir alan kazandırdık.
Şu anda sahilimiz gayet güzel, led ışıklı, tartan pist, bisiklet yolu ve yürüyüş yolları ile vatandaşın hizmetinde. Biz siyaseti mal mülk için değil halk için yapıyoruz” dedi.
‘Kavşak Projesi hayata geçiyor
Çiftlikköy’ün en önemli sorunlarından bir tanesi olan kavşak projesinin hayata geçirilmesi adına vargücü ile çalıştığını belirten Başkan Silpagar, “Ben göreve geldiğim günden beri Çiftlikköy’deki kavşak ile uğraşıyorum. Bu yolda birçok insan hayatını kaybetti ve birçok kişi yaralandı. Kavşak projesi için gerekli etüd çalışmaları yapıldı. Projeleri tamamlandı. Karayolları buradaki çalışmalarına ekim-kasım gibi başlayacak. Kavşak Projesi’nde yol şeritleri kademeli olarak arttırılacak. Proje yaklaşık 1 km. uzunluğunda olacak.
Sürücüler hiç bir engele takılmadan ister İzmit-Yalova karayolunu transit bir şekilde isterlerse Çiftlikköy istikametine doğru ulaşım sağlayabilecekler. Bu kavşağın en önemli hususlarından biride trafik ışıklarına ihtiyaç duymamasıdır. Buda trafiğin kontrollü ve akıcı bir şekilde işleyişini sağlayıp trafik yoğunluğunu azaltmaktadır” dedi.
‘Seçim vaatleri yerine getiriliyor
Bayraktepe Sosyal Tesisleri’nin de seçim vaatleri arasında yer aldığını ifade eden Başkan Silpagar, “Seçim vaatlerimizi yerine getiriyoruz. Çiftlikköy Yaşam Kompleksi’nin yerinin belirledik çalışmalarına başlayacağız. Çiftlikköy meydanın da yerini belirledik. 3 dönüm üzerine şirket olarak Çiftlikköy Meydanı’nı yapacağız” dedi.
‘Çiftlikköy’e Modern Düğün Salonu kazandıracağız’..
Başkan Silpagar Düğün Salonu Projesinin de son sürat devam ettiğini önümüzdeki aylarda kurulum aşamasına geleceğini ifade ederek, Çiftlikköy’e Modern bir düğün salonu kazandırma hedefinde olduğunu sözlerine ekledi.
Ayrıca Çiftlikköy’de kemoterapi merkezi sözünün yerine getirildiğini ifade eden Başkan Silpagar, “Kemoterapi merkezimiz yeni devlet hastanemizde hizmete girdi. Bununla ilgili duyduğumuz memnuniyet ve teşekkürler bile bize yetiyor” diye konuştu.
‘Projelerin birçoğu 2019’a kadar tamamlanacak’..
Yapılan alt yapı çalışmaları, su hatlarının yenilenmesi. Çöp konteynırlarının yer altına alınması, parkların aydınlatılması, temizlik hizmetlerinin eksiksiz yerine getirilmesi, yol ve kaldırım çalışmaları, yeni açılan yolların Çiftlikköy’e kazandırılması, belediye otobüslerinin hizmete girmesi gibi birçok çalışmanın da içinde olduklarını söyleyen Başkan Silpagar, 2019 yılına kadar bu çalışmaların yüzde 80’ninin tamamlanacağı bilgisini verdi.
Başkan Silpagar, basın toplantısı sonrası basın mensupları ile birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.

Bu haber 195 defa okunmuştur.
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri