Bugun...



SAĞLIK BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİ ÖNLÜK GİYDİ

Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü öğrencileri, önlük giydi.

facebook-paylas
Tarih: 18-12-2024 21:40

SAĞLIK BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİ ÖNLÜK GİYDİ

Yalova Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü öğrencileri, Mehmet Okul Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen Beyaz Önlük Giyme Töreni’nde büyük bir coşkuyla meslek hayatlarına ilk adımlarını attılar. 


Törene Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Bahçekapılı, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cengiz Yıldız ve akademisyenler katılım sağladı. Törende beyaz önlüklerini giyen öğrenciler, büyük bir mutluluk yaşarken, aileleri de bu anlamlı günde onları yalnız bırakmadı.


 Akademisyenler tarafından öğrencilere başarı dilekleri sunulurken, tören toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi. 


Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cengiz Yıldız ise yaptığı konuşmada, öğrencilere hem eğitim hayatlarında hem de meslek yaşamlarında başarılar diledi.

 


 




Bu haber 949 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI