Bugun...



ORDU'LILAR KAHVALTIDA BULUŞTU

Yalova Ordu'lular Derneği yönetimi tarafından düzenlenen organizasyonlarla Yalova'da yaşayan Ordu'luları bir araya getirmeye devam ediyor.

facebook-paylas
Tarih: 07-01-2014 11:20

ORDU'LILAR KAHVALTIDA BULUŞTU


Ordu'lular kahvaltıda bulustu.

Pazar günü dernek lokalinde düzenlenen kahvaltıda bir konuşma gerçekleştiren Dernek Başkanı Okan Özdemir, “Tüm Ordu'luları bir araya getirerek birlik ve beraberlik sağlamak amacındayız. Güçlü bir sivil toplum örgütü olmak istiyoruz.” diye konuştu.




Bu haber 201 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI