Bugun...



Öğrenciler Belediyede kitap okudular

Giyim Sanayicileri Derneği Eğitim Vakfı Çiftlikköy İlkokulu öğrencileri <belediyede kitap okudular.

facebook-paylas
Tarih: 15-02-2018 22:12

Öğrenciler Belediyede kitap okudular


Giyim Sanayicileri Derneği Eğitim Vakfı Çiftlikköy İlkokulu Okul Müdürü Abdurrahman Efe ve öğretmenler ile okulun minik öğrencileri Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman’ın konuğu oldu. Ziyarette Başkan Salman, öğrencilerle beraber kitap okuma etkinliğine katıldı.

‘Benimle kitap okur musun?’ isimli projeden bahseden Öğretmen Saniye Yıldız, “Bu proje ile kitap sevgisini ve okuma alışkanlığını öğrencilerimize genç yaşta aşılayarak aynı zamanda bunun gelişmesine katkıda bulunmak istiyoruz. Bu sebeple de farklı ortamlarda öğrencilerimiz ve büyüklerimizle kitap okuma etkinliğinde bir araya geliyoruz” dedi.

Günümüz gençlerinin en büyük eksiğinin okumak olduğunu belirten Başkan Salman, “Minik öğrencilerimize okumayı sevdirmek için yaptığınız bu etkinlik için sizleri kutluyorum. Günümüz gençlerinin en büyük eksiği okumak. Bu alışkanlığı onlara aşılamak için elimizden geleni yapmaya özen göstermeliyiz. Sağlıklı, bilinçli, akıllı beyinler okumakla yetişir” dedi.

Konuşmaların ardından minik öğrenciler merak ettikleri soruları Başkan Salman’a yönlendirdiler. Soru cevap sonrasında Başkan Salman, Okul Müdürü Efe, Öğretmen Saniye Yıldız, programa katılan veliler ve öğrenciler kitap okuma etkinliği gerçekleştirdi. Başkan Salman öğrencilere hikaye kitabı, okul müdürü ve öğretmenlere de ‘Yaptıklarım Yazdıklarım’ isimli kitabını imzalayarak hediye etti.

 



Bu haber 207 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI