Bugun...



MUHTARLAR ŞUBAT AYI OLAĞAN TOPLANTISINDA BULUŞTU

13 mahalle muhtarın her ay düzenli olarak yaptığı olağan toplantı, Şubat ayı içerisinde kahvaltılı olarak gerçekleştirildi.

facebook-paylas
Tarih: 13-02-2018 07:42

MUHTARLAR ŞUBAT AYI OLAĞAN TOPLANTISINDA BULUŞTU

MUHTARLARLA ŞUBAT AYI OLAĞAN TOPLANTISI YAPILDI
 
Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman’ın, 13 mahalle muhtarı ile her ay düzenli olarak yaptığı olağan toplantı, Şubat ayı içerisinde kahvaltılı olarak gerçekleştirildi. Toplantıda muhtarlar mahallenin ve mahallelinin ihtiyaçları hakkında Başkan Salman’ı bilgilendirdi.

Karşılıklı sohbet eşliğinde başlayan toplantıda Başkan Salman, sırasıyla mahallelerinin talep ve sorunları hakkında bilgiler veren muhtarları dinledi. Başkan Salman’a yapılan çalışmalar için teşekkür eden muhtarlar, uzun süredir mahallelerde sorunların azaldığına, mahallelinin şikayet etmek için değil, daha çok teşekkür etmek için muhtarlıklara geldiklerini belirttiler.

Kahvaltı sonrası muhtarlara seslenen Başkan Salman, “Her ay düzenli olarak yaptığımız olağan toplantılarımıza bu ayda devam ediyoruz. Mahallenin sorunlarına ilk kulak kabartan onlarla birebir iletişime geçen sizlersiniz. Haftada 2 kere düzenli olarak yaptığımız ‘Şeffaf Oda’ uygulamamızda her ihtiyaca ulaşamayabiliyoruz. Ancak halk ile devlet arasında köprü görevi gören siz değerli muhtarlarımız sayesinde kentimizin ihtiyaçları hakkında daha net bilgiler alabiliyoruz.

Mahallelerimizin sorunları benim kendi sorunumdur. Bu yüzden ihtiyaçların hemen çözülmesi, kentimizin sorunsuz bir kent olabilmesi için yaptığımız çalışmaları hızlı bir şekilde sonuçlandırmaya devam edeceğiz” dedi.



Bu haber 247 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI