Bugun...



MİMARLAR VE MÜHENDİSLER ÜNİVERSİTE'DE TOPLANDI

Yalova Üniversitesi Merkez Yerleşkesi projesi masaya yatırıldı.Yalova Mimarlar, İnşaat Mühendisleri, Makina Mühendisleri ve Elektrik Mühendisleri Odasının temsilcileri katıldı.

facebook-paylas
Tarih: 05-02-2014 19:12

MİMARLAR VE MÜHENDİSLER ÜNİVERSİTE'DE TOPLANDI


 
 Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. M. Niyazi ERUSLU, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hüseyin YILDRIM, Yalova Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Recep Hayri EREN’in de katıldığı toplantıda katılımcılar Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rafet BOZDOĞAN ile Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanı Seyit Ahmet BİLGİN tarafından bilgilendirildi. Prof. BOZDOĞAN inşa edilecek yerleşkenin mimari yapısı, inşa edilecek tesislerin özellikleri, çevre düzenlemesi ve yerleşim planları hakkında katılımcıların merak ettikleri hususları projeler üzerinde anlattı.

Toplantıya katılan mühendis ve mimar odaları temsilcilerinin soru görüş ve önerileri değerlendirildi.  Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rafet BOZDOĞAN burada yaptığı açıklamada merkez yerleşke inşaatının yapımı sürecinde;  çalışmaları, projeleri ve birikimleriyle bu sürece katkı sunabileceğini düşünen tüm kesimlerle birlikte çalışmayı arzu ettikleri ifade etti.

Yapılan sunumların ve değerlendirmelerin ardından toplantı sona erdi.





Bu haber 233 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI