Bugun...



MESCİD DUALARLA AÇILDI

Çiftlikköy Şehit Abdülhamit Kaya İmam Hatip Ortaokulu mescidi Cuma namazından önce dualarla açıldı.

facebook-paylas
Tarih: 03-12-2017 20:55

MESCİD DUALARLA AÇILDI


Yaklaşık 400 öğrencinin aynı anda ibadet edebileceği, Kız ve erkek öğrencilerin ayrı yerlerde namaz kılacakları, uygulamalı ders görebileceği özel abdesthanesinin olduğu okul mescidi hizmete girdi.

 

Açılış kurdelasının kesilmesini ardından kısa bir selamlama konuşması gerçekleştiren Okul Müdrü Hasan Akpınar’ın ardından Çiftlikköy İlçe Milli Eğitim müdürü Muhammet Beşir kısa bir konuşma yaparak İmam hatip Okullarındaki faaliyetlerden bahsetti. Beşir, Çiftlikköy Şehit Abdülhamit Kaya İmam Hatip Ortaokulu mescidinin açılmasının öneminden bahsederek katkı sağlayanlara teşekkür etti.

İl Milli Eğitim müdürü  Ali Tosun ve Yalova İl Müftüsü Turgut Açari’nin konuşmalarının ardından Yalova Merkez Camii İmam Hatibi Niyazi Atmaca’ın Kuran’ı kerim okumasının ardından  yapılan duanın ardından programa katılanlar öğrenciler ile Cuma namazı kılındı.


Programın ardından Okul müdürü Hasan Akpınar duygularını ise " Okulumuzun Yenilenen ve büyütülen mescidin açılmasının büyük heyecanını ve mutluluğunu yaşıyoruz. Sebep olan velilerimizden ve hayırseverlerden allah razı olsun. Mescidimiz de eğitim alan öğrencilerin ve ibadet edenlerin sevaplarından onlarda yararlanacak faydalanacak.

Bugün okumuzun en üst katında inşa ettiğimiz mescidimizin açılışını yaparak mevlidi nebi programını gerçekleştirdik. Mescidimizin yapımına destek veren başta Çiftlikköy belediye Başkanı Ali Murat Silpagar’a, başkan yardımcısı Sayın Abdurrahim Solmaz'a, İl Milli Eğitim müdürümüz Ali Tosun’a, İlçe Milli Eğitim müdürümüz Muhammet Beşir’e, İl Milli Eğitim müdür yardımcıları Ahmet Aydın ve Hüseyin Çibir’e, İl Müftümüz Turgut Açari, İlçe Müftümüz Mükerrem Cura’ya, Tavşanlı belediye başkanı Kadir Çiçek’e, Memur Sen Başkanı Uğur Hakan Tan’a ve yönetimine, İHO platformu başkanı Hacı Ömer Anlayışlı’ya, Yihder Başkanı Hüsnü Yıldırım’a ve yönetimine, Gençlik Merkezi müdürü Celal Kahveci’ye, hayırsever bağışçılarımız Recep Çelik, Mehmet Demirhan, Adem Saruhan, Reşat Sözen, okul müdürleri arkadaşlarıma, diğer tüm katkısı olanlara, ve velilerimize çok teşekkür ediyorum" kelimeleri ile ifade etti.








Bu haber 244 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI