Bugun...



Mehmet Kalyon Millileri tebrik etti

Genç Bayanlar Milli takımında yer alan Yalova'lı sporcular Müdür Kalyon'u ziyaret etti.

facebook-paylas
Tarih: 21-06-2019 17:41

Mehmet Kalyon Millileri tebrik etti

Türkiye Masa Tenisi Federasyonunun 2019 yılı  faaliyet programında yer alan 27.Balkan Gençler Şampiyonası Kuzey Makedonya´nın başkenti Üsküp´de tamamlandı.

Balkan Gençler Şampiyonası’na Türkiye´nin yanı sıra ev sahibi Kuzey Makedonya ile Romanya, Sırbistan, Slovenya, Yunanistan, İtalya, Bulgaristan, Bosna Hersek, Karadağ, Arnavutluk, ve Kosova katılıyor. Şampiyonada Genç Bayanlarda 26, Genç Erkeklerde 34, Yıldız Kızlarda 31, Yıldız Erkeklerde ise 28 sporcu mücadele etti.

Ülkemizi temsilen şampiyonada yer alan sporcularımız arasında Yalova Belediye Spor Kulübü sporcuları da yer almış olup 1 altın ve 2 bronz madalya kazandılar.
               
Gamze Cotra, Jale Can, Ece Haraç, Özge Yılmaz´dan oluşan Genç Bayan Milli takımımız finalde Romanya´yı 3-1 mağlup ederek Balkan Şampiyonluğunu elde etti. Milliler grup maçlarında Bosna Hersek´i 3-1, Kosova ve Arnavutluk´u aynı sonuçla 3-0 yendi.          
               
Ekin Bahtiyar Toprak, Yücel Ocak, Özgür Yılmaz, Şükrü Can Yılmaz´dan oluşan Genç Erkek Milli takımımız ise Romanya ve Sırbistan´ın ardından üçüncü oldu. Milli takımımız grubunda Bulgaristan´ı 3-1, Kosova´yı 3-0 mağlup etti. Gençler Takım maçları sonrasında Romanya birinci, Sırbistan ikinci, Türkiye üçüncü sırayı aldı.
Aynı zamanda Ekin Bahtiyar Toprak, Yücel Ocak Çiftler ise Balkan üçüncüsü oldu.
               
Genç Bayanlar Milli takımında yer alan  sporcu Ece Haraç, Genç Erkekler Milli Takımımızda Ekin Bahtiyar Toprak  ve Yücel Ocak  antrenörleri Bayram Ali Yıldız ve  Kadri Kocacenk’i  beraberinde tüm milliler Yalova Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Kalyon’u ziyaret etti. İl Müdürü kalyon da  tebrik ederek başarılarının devamını diledi.




Bu haber 260 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI