Bugun...



KAZIMİYE DERESİNDE ISLAH ÇALIŞMASINDA SONA GELİNDİ

DSİ 1.Bölge Müdürlüğü tarafından yapımı devam eden Kazimiye deresinde ıslah çalışmalarında sona gelindi.

facebook-paylas
Tarih: 09-10-2017 15:01

KAZIMİYE DERESİNDE ISLAH ÇALIŞMASINDA SONA GELİNDİ


Çalışmaları yerinde inceleyen Ak parti Yalova il başkanı Yusuf Ziya Öztabak ve beraberindekiler çalışmaları sürdüren Devlet su işleri 1.bölge müdürlüğü sorumluları tarafından çalışmalar hakkında bilgi aldılar.

Öztabak : Yıllardır çözüm bulunmayan ve kanayan bir yara olarak bildiğimiz bu derenin üstündeki köprüden geçmek oldukça zordu.Milletvekilimiz sayın Fikri Demirel beyle birlikte yaptığımız görüşmeler sonucunda D.S.İ 1. Bölge müdürlüğü tarafından derenin ıslah çalışmalarına başlandı, ilk günden bu yana yakından takip ettiğimiz bu çalışmada bu gün görüyoruz ki sona yaklaşılmış yetkililerden aldığımız bilgiye göre 20 gün içerisinde buradaki çalışma sona erecektir ve halkımızın kullanımına açılacaktır.

 Yeni köprümüz eskisine oranla Çift taraflı hem yaya, hemde araç geçişi olacaktır. Böylelikle önceden olduğu gibi dere üstündeki köprüde her hangi bir yoğunluk yaşanmayacaktır. Şimdiden Yalovamıza Hayırlı olsun .



Bu haber 157 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI