Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal’ın kurucu başkanlığında, 2015’in Mayıs ayında kuruluş işlemleri tamamlanan Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü, görkemli bir törenle açıldı.
2 kilometrelik sahil bandı ve doğal plajı ile tatilcilerin uğrak yeri olan Kaytazdere’de yıllarca ihtiyacı hissedilen Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü düzenlenen törenle, “Yelkenler fora” dedi
Sahilde düzenlenen açılış programına Başkan Kangal ev sahipliği yaparken; Karamürselbey Eğitim Merkezi ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Tezcan Kızılelma ve eşi, Altınova Kaymakamı Nurullah Kaya, Termal Kaymakamı Selami Işık, Yalova Jandarma Komutanı Albay Osman Arslan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeki Sitar, Emniyet Amiri Vekili Özkan Atan, CHP Altınova İlçe Başkanı Yener Yiğit, İl Genel Meclis Üyesi Mustafa Tunalı, belediye meclis üyeleri ve sporcular ve Kaytazdereliler katıldı.
‘7’DEN 77’YE HERKESİ YELKEN SPORUYLA TANIŞTIRMA HEDEFİNDEYİZ’
Törenin açılış konuşmasını gerçekleştiren Başkan Kangal, kulübün gelecek nesiller ve belde için önemine vurgu yaparak, “Kaytazderemiz eşine ender rastlanan bir belde. Bu anlamda çok şanslıyız. Gençlerimizi spora teşvik etmek, onların kişisel gelişimlerine katkı sağlamak, onlarda farkındalık oluşturmak, Altınova ve Kaytazdereli gençlere yelken ve yatçılık sporunu sevdirmek, bu alanda amatör ve profesyonel sporcular yetiştirmek, ulusal ve uluslararası yarışlar düzenlemek için Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü’nü açmış bulunuyoruz. Yelken sporu için yapacağımız yatırımların Altınova’mıza yerli ve yabancı çok sayıda turist çekeceğine inanıyoruz. Kulüp olarak 7’den 77’ye herkesi yelken sporuyla tanıştırma hedefindeyiz” dedi.
‘KAYTAZDERE’DE İYİ İŞLER YAPILIYOR’
Akabinde konuşan Altınova Kaymakamı Nurullah Kaya, “Bu güzelliği yaşamak ayrı bir mutluluk veriyor. Kaytazdere’ye gelme sıklığımı ölçüyorum. 12 ila 14 gün periyodunda Kaytazdere’ye geliyorum. Demek ki burada iyi işler yapılıyor. Kaytazdere güzellikleri yaşamaya ve yaşatmaya başladı. Kaytazdere sahile yakın olmakla beraber deniz ile barışık hemhal olan bir belde oldu. Burada elit bir güzellik var. Yelkenli kültürümüzü burada yaşatacağız.
Bu güzelliği yaşatan Belediye Başkanımız Ali Kangal’a teşekkür ederim. Yelkenlerimiz rüzgarla dolsun” dedi. Konuşmaların ardından Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü Başkanı Ali Kangal’a, yönetim kurulu üyesi aynı zamanda kulüp antrenörü Salih Şıvgın tarafından teşekkür plaketi takdim edildi. Konuşmaların tamamlanmasıyla birlikte, protokoldeki hanımefendiler ve bayan sporcular tarafından açılış kurdelesi kesildi.
KAYTAZDERE BELEDİYESİ YELKEN KULÜBÜ HAKKINDA
13 Mayıs 2015 tarihinde kurulan Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü’nün kurucusu ve başkanı Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal’dır. Kulüp bünyesinde; 16 adet optimist, 4 adet laser ve 4 adet pirat tekne bulunuyor. Kaytazdere Belediyesi Yelken Kulübü’nde 30 sporcu yelken ilk dönem kursunu tamamladı.
Bu haber 196 defa okunmuştur.