Bugun...



KARATECİLER MADALYA İLE DÖNÜYOR

Ümit genç 21 Yaş altı Türkiye Karate şampiyonasında Yalova'lı sporcular 1 altın ve 1 gümüş madalya kazandı

facebook-paylas
Tarih: 07-08-2017 17:47

KARATECİLER MADALYA İLE DÖNÜYOR

Karate Federasyonunun Gaziantep'te düzenlediği Ümit-Genç ve 21 Yaş altı  Türkiye Karate Şampiyonası'nda Yalovalı karateciler 2 madalya kazandı.

Gaziantep'te bulunan Şahinbey Spor Salonunda yapılan şampiyonada  Yalova'yı 19 sporcu temsil etti. Yalova Taşköprü Karate İhtisas Kulübü'nün sporcularından Ali Güney, mücadele ettiği 21 yaş altı 67 kiloda TürkiyeŞampiyonu olurken, Elif Hilal Ayar ise 21 yaş altı 55 kilo bayanlarda ise Türkiye üçüncüsü oldu.


 



Bu haber 245 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI