Bugun...



KALDIRIMDA MOTOSİKLET KULLANDI CEZA YEDİ

Kaldırımda motosiklet kullanan sürücüye rekor ceza geldi.

facebook-paylas
Tarih: 10-02-2025 10:04

KALDIRIMDA MOTOSİKLET KULLANDI CEZA YEDİ

PLAKASINI KAPATMIŞ

Alınan ilk bilgilere Yalova'nın Gazi Osman Paşa Caddesinde kaldırım üzerinde motosiklet sürmek suretiyle vatandaşların hayatını tehlikeye düşürdüğü tespit edilen ve plakasını beyaz bandı kapatan 34 plakalı motosiklet sürücüsü, Yalova İl Emniyet Müdürlüğü sivil ekipleri tarafından Dörtyol mevkiinde yakalandı.

 

TRAFİKTEN MEN EDİLDİ

Ekipleri sürücüye plakasını kapatmaktan, çevreye rahatsızlık vermekten ve ehliyetinin yetersiz oluşundan dolayı 22.343 TL idari para cezası uygulandı ve motosiklet trafikten men edildi.

 

#yalova #polis #operasyon #jandarma #trafik #denetim #ceza




Bu haber 1133 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI