Bugun...



JANDARMA ÇINARCIK İLÇE AFET MERKEZİ OLDU

İlçe AFAD Müdahale Planı hazırlık toplantısı gerçekleşti.

facebook-paylas
Tarih: 04-03-2025 15:14

JANDARMA ÇINARCIK İLÇE AFET MERKEZİ OLDU

Çınarcık İlçe Afet Yönetim Merkezi kurulması ve İlçe AFAD Müdahale Planı hazırlık toplantısı yapıldı.

 

Toplantı Çınarcık Kaymakamı Oğuzhan Erdi Atak Başkanlığında, ilce Belediye ve Belde Belediye Başkanları, tüm ilçe kurum amirleri ve il AFAD yetkililerinin katılımlarıyla yapıldı.

 

Kaymakam tarafından yeni inşa edilen ve fiziki konum olarak uygun görülen İlce Jandarma Komutanlığı yeni binasının "Çınarcık İlçe Afet Merkezi" olarak belirlendi.

 

Ayrıca ilçenin TAMP'ta yer alan 23 afet grubu planının ilçedeki hangi kurumlar tarafından yürütüleceği kararlaştırıldı ve İlçe AFAD Müdahale Planlama çalışması başlatıldı.




Bu haber 602 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI