Bugun...



​İzmir Büyükşehir Belediyesinden 3 Otobüs Geldi

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Yalova Belediyesi’ne hibe ettiği 3 adet otobüs Yalova’ya geldi.

facebook-paylas
Tarih: 12-05-2015 19:07

​İzmir Büyükşehir Belediyesinden 3 Otobüs Geldi




Yalova Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Makine İkmal Birimi Garajına getirilen otobüsleri inceleyen Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, otobüslere engellilerin kullanımı için rampa yapılacağını belirtti.

Yalova halkına hizmet ederken belediye imkanlarını da arttırmayı hedefleyen, hibe yoluyla Yalova Belediyesi ekip ve ekipmanlarını hem güçlendiren hem de yenileyen Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’na teşekkür ederek İzmir’den gelen otobüslerin toplu taşımada ve çeşitli etkinliklerde hizmet vereceğini açıkladı. 



Bu haber 176 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI