Bugun...



İTFAİYE ÖĞRENCİLERİ TATBİKATA GİTTİ

Yalova Üniversitesi Yalova Meslek Yüksekokulu İtfaiyecilik Programı öğrencileri Tehlikeli madde kazalarına müdahale tatbikatına katıldı.

facebook-paylas
Tarih: 09-01-2014 08:48

İTFAİYE ÖĞRENCİLERİ TATBİKATA GİTTİ



Yalova Üniversitesi Yalova Meslek Yüksekokulu İtfaiyecilik Programı öğrencileri, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Direk öncülüğünde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı’na teknik gezi yaptı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı görevlileri, konuk öğrenciler için ’Tehlikeli madde kazalarına müdahale’ senaryosu hazırladı.

Öncelikle öğrencilere tatbikattaki görevleri anlatıldı. Ardından, kimyasala karşı tam donanımlı A ve B tipi kıyafetler giyinen öğrenciler, son teknoloji ekipmanlarla tehlikeli kimyasal kazaya müdahale etti.




Bu haber 207 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI