Bugun...



İŞİTME ENGELLİLER TOPLANDI

Türkiye'de yaşayan işitme engellilerin sorunları masaya yatırıldı.

facebook-paylas
Tarih: 22-09-2013 17:21

İŞİTME ENGELLİLER TOPLANDI

Türkiye İşitme Engelliler Milli Federasyonu Bursa Hilton Otelde 2 gün boyunca toplantı yaptı. Türkiye'de yaşayan işitme engellilerin sorunları masaya yatırıldı.

Federasyon başkanı Ercüment TANRIVERDİ'nin çağrısı üzerine toplanan dernek başkan ve yöneticileri beklentilerini ve sorunlarını dile getirdiler. Yalova adına Yeni Yaşam Engelliler Derneği Başkanı ve aynı zamanda Türkiye Spastik Engelliler Federasyonu başkanı Murat ARSLANHAN ve Hasan Bolat katıldı. Federasyon başkanımız Murat ARSLANHAN toplantıya katılan diğer işitme engelli dernek başkanları ve yöneticilerine bir konuşma yaparak Türkiye'de yapılan çalışmalardan bahsetti.

Aynı zamanda Federasyonun başkanı Ercüment TANRIVERDİ ile  Murat ARSLANHAN  uzunca camia hakkında sohbet ederek bundan sonraki süreçte işbirliğini arttırarak her iki federasyon olarak birlik ve beraberlik içinde çalışma yapma kararı aldılar.





Bu haber 261 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI