Bugun...



HAL’DEN 25 BİN TON TÜKETİM YAPILDI

Yaş, Sebze ve Meyve Halinden 25 bin 29 ton çıkış yapıldı.

facebook-paylas
Tarih: 05-10-2023 09:18

HAL’DEN 25 BİN TON TÜKETİM YAPILDI

Yalova Belediyesi Yaş, Sebze ve Meyve Halinden 2023 yılının ilk 9 ayında toplam 25 bin 29 ton çıkış yapıldı.

 

2023 yılının ilk 9 ayında elde edilen verilere göre 25 bin 29 ton çıkışın gerçekleştirildiği Yalova Belediyesi Yaş, Sebze ve Meyve Halinde Eylül ayında 2 bin 20 ton sebze,  456 ton ise meyve tüketimi gerçekleştirildi. Sebze ve meyve verilerinin toplamına göre Eylül ayı içerisinde 2 bin 476 ton tüketim yapıldı.

 

Yalova Belediyesi Yaş, Sebze ve Meyve Halinden Eylül ayı içerisinde en fazla tüketim 522 ton ile patates, 452 ile soğan, 383 ile domates ilk 3 sırada yer aldı.




Bu haber 489 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI