İl Müdürü Metin Kaplan ve Gençlik Merkezi Müdürü Osman Gül; Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın desteği ile bu tür programlara öncülük etmelerinin, gençlerin manevi gelişimlerine, huzurda buluşmalarına büyük katkı sağladığını belirtip, Mübarek Cuma gününün seher vaktinde, milletimizin birlik ve beraberliği, gençliğimizin salahı için dua ettik, dediler.
Sabah Namazından sonras gençlere sıcak çorba ikramda bulunuldu.