Orman ve Su İşleriBakanı Veysel Eroğlu partisinin seçim irtibat bürosu açılışında "kasetçilere, montajcılara 30 Mart'ta gerekli cevabı vereceğiz" dedi.
Orman ve Su İşleriBakanı Veysel Eroğlu, Ak Parti’nin İstanbul Caddesi üzerinde bulunan seçim irtibat ofisinin açılışını yaptı. Eroğlu'na vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.
Bakan Eroğlu, burada yaptığı konuşmada 30 Mart yerel seçimlerinin önemine vurgu yaptı. Partililerin yoğun ilgi gösterdiği programda konuşan Bakan Eroğlu şunları söyledi: "Artık bütün dünyada başı dik bir Türkiye var. Şimdi merak etmeyin IMF'ye 5 milyar dolar borç vermek için protokol imzaladık. 70 sente muhtaç edilen Türkiye'den artık IMF'nin patronu durumuna geçecek bir Türkiye var. Gerçekten geçmişe göre tam 15 misli çalışıyoruz ve en büyük yatırımlara imza atıyoruz."
Yolsuzluk iddialarıyla ilgili de açıklama yapan Bakan Eroğlu, "Bunlar vatandaşı saf mı sanıyor? Bir taraftan kasayı dolduracaksın, bütün dünyaya olan borcunu ödeyeceksin, dolu dizgin bütün yatırımları yapacaksın, toplanan vergilerin yüzde 86 faiz lobisine giderken biz şimdi o hortumları kestik. Millete hizmet olarak aktarıyoruz. Eğer geçmiş hükümetler devam etseydi şu anda faiz lobisini ödeyeceğimiz 10 yıldaki parayı hesap ettim, 660 milyar TL gidecekti.
Biz bunu kestik. Şu anda millete hastane, yol, baraj, gölet, sulama, içme suyu, sağlık tesisi olarak yapıyoruz. Millete de, fakir, fukara, dullara, yetimlere, engellilere bunları para olarak dağıtıyoruz. Yaptığımız bu. Böyle uydurma kaset, düzmece kaset, montaj kaset sahipleri, siz kasetleri üretmeye devam edin. Biz baraj, yol, hastane yapacağız millete. Biz milletin gönlünü yapacağız.
Siz montaj kasetlere devam edin. Millet buna itibar etmeyecek. Zaten sandıkta, 30 Mart'ta cevabını verecek. Bütün Türkiye'yi geziyorum. Hakikaten muazzam bir heyecan var. Milletimizin bu ferasetine, anlayışına, idrakine doğrusu hayranım. Sağ olsun biz milletimize güveniyoruz. Şunu da unutmasınlar; ey iftira sahipleri, ey Türkiye'nin önünü kesmek isteyenler.
Sizlerin bir hesabı varsa Cenab-ı Allah'ın da bir hesabı var. Ben diyorum ki; şu milletin yıldızı parlak 21. asra mührümüzü biz vuracağız. Hep birlikte inşallah. Onlar istediği kadar engel çıkarsınlar. Biz ne engeller aştık, bunu da aşmasını biliriz Allah'ın izni, yardımıyla" diye konuştu.
Bakan Eroğlu, daha sonra Yalova'nın Çınarcık ilçesine geçerek, kısa bir süre önce tamamlanan Yalova Üniversitesi Çınarcık Meslek Yüksek Okulu'nun açılışına katıldı.
Bu haber 164 defa okunmuştur.