Bugun...



DOĞANIN EZGİSİ DOĞAYA SAHİP ÇIKIYOR

Doğa severlerin bir araya geldiği Yyürüyüş grubu Doğanın Ezgisi, geçtiğimiz hafta sonu Kayaüstü Yaylası Doğa Yürüyüşü’nü gerçekleştirdi.

facebook-paylas
Tarih: 14-01-2014 17:01

DOĞANIN EZGİSİ DOĞAYA SAHİP ÇIKIYOR



 
 Kocaeli Başiskele ilçesine bağlı Tepecik Köyü’nden başlayan doğa yürüyüşünde yaklaşık 16 kilometre yol kat edildi. Önce çamurlu dağ yollarında ilerleyen 40 kişilik yürüyüş grubu, yükseklik arttıkça karlı mevkilerde de zorlu kış şartları ile karşılaştı. Birbirinden güzel doğa manzaralarını fotoğraflayan grup, zorlu iniş yolculuğu sonrası doğa yürüyüşünü tamamladı.

“DOĞAYA SAHİP ÇIKMALIYIZ”

Doğa yürüyüşleri ile doğa sevgisini arttırmayı ve doğaya sahip çıkılmasını sağlamayı amaçladıklarını belirten Doğanın Ezgisi Doğa Yürüyüş Grubu Lideri Yaşar Aydın, “Her hafta yaptığımız etkinliklerle; Yalova ve çevre illerdeki dağlık, ormanlık alanlarda doğa yürüyüşleri gerçekleştirmekteyiz. Doğa yürüyüşlerimizde amaç, öncelikle doğaya sahip çıkılması sağlamak ve insanlara doğa sevgisini aşılamaktır. Doğanın korunması için, bu tür etkinliklerin arttırılması taraftarıyız. Doğa yürüyüş etkinliklerimiz; Yalova il sınırları ve çevre illerdeki doğal güzellikleri görmek, tanımak ve sahip çıkmak olarak devam edecektir. Doğa yürüyüşlerimize katılan tüm doğa severlere teşekkür ediyoruz” dedi. 



Bu haber 268 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YUKARI YUKARI