Bugun...



ÇİFTLİKKÖY SAHİLİNE GÜNEŞ ENERJİLİ ŞARJ İSTASYONU KURULDU

Çiftlikköy Belediyesi ve YASKİ işbirliği ile Çiftlikköy sahiline engelli vatandaşlar için güneş enerjisiyle çalışan akü ve telefon şarj istasyonu kuruldu.

facebook-paylas
Tarih: 24-05-2016 12:38

ÇİFTLİKKÖY SAHİLİNE GÜNEŞ ENERJİLİ ŞARJ İSTASYONU KURULDU




Sahil Düzenleme Projesini Engelsiz Kafe ile taçlandıran Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, engelli vatandaşlar için kafe, çocuk parkı, engelsiz sahil projelerinin ardından engelli vatandaşlar için bir kolaylığı daha hayata geçirdiklerini söyledi.

YASKİ işbirliği ile Çiftlikköy sahilinde Engelsiz Kafe’nin yakınına konuşlandırılan akü ve cep telefonu şarj istasyonunun güneş enerjisiyle çalıştığını dile getiren Başkan Silpagar, “Bu sayede engelli vatandaşlarımız gerek akülü araçlarını, gerekse cep telefonlarını kolaylıkla şarj edebilecek.

Diğer vatandaşlarımız da telefon şarjlarını buradan yapabilecekler. Halkımıza hayırlı olmasını diliyor, desteklerinden dolayı YASKİ Başkanı Ahmet Özsümer’e teşekkür ediyorum” diye konuştu. 



 



Bu haber 230 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI