Bugun...



ÇİFTLİKKÖY'DE ZABITALAR UYARDI "CEZA KESECEĞİZ"

Çiftlikköy Belediyesi Zabıta Müdürlüğü yol ve kaldırım işgallerini sonlandırmak için çalışma başlattı.

facebook-paylas
Tarih: 04-08-2015 11:05

ÇİFTLİKKÖY'DE ZABITALAR UYARDI



Çiftlikköy Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, sorumluluk alanında yer alan cadde ve sokaklara yapılan inşaatların inşaat malzemesiyle yol ve kaldırımı işgal etmesiyle trafik , can güvenliği ve görüntü kirliliğini engellemek amacıyla firmalara gerekli uyarı ve yasal işlemler gerçekleştirdiler.

Haklarında tutanak tutulan kişi ve kurumlar hakkında uyarılara uymayan vatandaşlarımızın Kabahatler Kanununa göre cezai işlem yapılacağı belirtildi.




Bu haber 158 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI