Bugun...



ÇİÇEKÇİLİK OSB 2015 YILINDA FAALİYETE GEÇECEK

Yalova Valisi Selim CEBİROĞLU, “Çiçekçilik Tarıma Dayalı İhtisas OSB”nin,düzenlediği toplantısına katıldı.

facebook-paylas
Tarih: 09-11-2014 08:33

ÇİÇEKÇİLİK OSB 2015 YILINDA FAALİYETE GEÇECEK



Toplantıda, “Çiçekçilik Tarıma Dayalı İhtisas OSB” Müteşebbis Heyetini oluşturan, Ticaret ve Sanayi Odası  Temsilcileri, İl Özel İdaresi Temsilcileri, Çiftlikköy Belediyesi Temsilcileri ve Saksılı Süs Bitkileri Temsilcileri hazır bulundular.

Belirlenen gündem maddelerinin görüşüldüğü toplantıda, heyet üyelerince, Vali Selim CEBİROĞLU’na  “Çiçekçilik Tarıma Dayalı İhtisas OSB” projesinde gelinen  son durum ve bundan sonra takip edilecek süreç ile ilgili bilgilendirme yapıldı.

Vali Selim CEBİROĞLU, “Çiçekçilik Tarıma Dayalı İhtisas OSB” Projesinde memnuniyet verici bir noktaya gelindiğini ifade ederek, toplulaştırma çalışmalarının sonuçlanmasıyla kuruluş aşamasının tamamlanacağını, bunu müteakip iç parselasyon ve altyapı çalışmalarına geçileceğini ve  tüm tarafların üzerine düşen sorumluluğu yerine getirmesiyle bu projenin 2015 yılı içinde hayata geçirileceğini söyledi.



Bu haber 207 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EKONOMİ Haberleri

YUKARI YUKARI