Çiçek Yetiştiriciliği Temalı Gençlik Kampı 20 Kasım itibariyle Yalova Uygulama Otelinde başladı.
Gençlik Ve Spor Bakanlığının Proje Ve Koordinasyon Genel Müdürlüğünün uygulattığı, Yalova Gençlik Merkezi bünyesinde gerçekleşen Çiçek Yetiştiriciliği Temalı Gençlik Kampı 20 Kasım itibariyle Yalova Uygulama Otelinde başladı.
Alanda çalışan ve istekli katılımcılarla birlikte, programı gerçekleştiren hocalar ve Gençlik Merkezi müdürü Celal Kahveci açılış konuşmasını yaparak start aldı.
Kahveci konuşmasında “Programı Yalova üniversitesi peyzaj ve süs bitkileri bölümünden, Atatürk Araştırma Enstitüsünden, Tarım İl Müdürlüğünden Ve İş Kur İl Müdürlüğünden hocalarla birlikte sektörün tamamını içine alan ders programı hazırladık. Amacımız çiçekçilikle uğraşan gençlerimizi sektörün tüm bileşenlerini anlatarak gerekli bilgi ile donatarak Ar-Ge Ve İnavasyonu gerçekleştirecek kapasiteye taşımamız ve bu sayede başta kendilerine ilimize ve ülkemize katma değer üretmek olduğunu söyledi.
Kahveci bütün katılan gençlerimize teşekkür ederek programın hayırlı geçmesini temennisinde” bulundu.
Bu haber 134 defa okunmuştur.