Bugun...



BİZİ GESAD İÇİN SUÇLADILAR NE OLDU ?

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar "GESAD konusunda boğazımdan haram lokma geçmeyeceğini anladılar mı? Ben Çiftlikköy Belediyesi’nin çıkarlarına bakarım” diye konuştu.

facebook-paylas
Tarih: 20-11-2014 18:14

BİZİ GESAD İÇİN SUÇLADILAR NE OLDU ?



“BİZİM BOĞAZIMIZDAN HARAM LOKMA GEÇMEYECEĞİNİ ANLADILAR MI?”

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar Halk gününün karşılığını almaya başladıklarını belirtti.

Silpagar  “Amacımız buydu. Belediye vatandaşla buluşsun, acil çözülebilen sorunları çözelim, diğerlerini de zamanla halledeceğiz. Burada formlar dolduruluyor sizler tarafından bana geliyor, bunu ilgili birimler takipçisi oluyor. Bundan şüpheniz olmasın.

Bize 2019’un 30 Mart’ına kadar milletimiz tarafından süre verildi, bu zamana kadar yaptığımız her iş samimidir, en verimli olacak şekilde yapılacak işlerdir. Bizim aradığımız şey minimum fiyatlarda en verimli, en kaliteli yapılacak iş.

Çiftlikköy Belediyesi  1 milyon liraya yakın araç hibesi aldı. Ambulansı var, araçları doldurduk halen de geliyor. Bizi GESAD için suçlamışlardı, ne oldu?

Ali Murat Silpagar’ın boğazından haram lokma geçmeyeceğini anladılar mı? Ben Çiftlikköy Belediyesi’nin çıkarlarına bakarım” diye konuştu.



Bu haber 177 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI