Bugun...



BİSİKLETÇİLER FRANSA’DA

Yalova Belediyespor Bisiklet Takımı, Dünya Şampiyonası’nda ülkemizi ve kentimizi temsil edecekler.

facebook-paylas
Tarih: 21-08-2017 12:42

BİSİKLETÇİLER FRANSA’DA


Bahadır Düner, Zafer Yalın ve Adem Koçay’dan oluşan bisikletçilerimizi şampiyonaya katılmak üzere Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, Yürüyen Köşk’ten uğurladı.

Fransa’nın Albi kentinde 27 Ağustos’ta yapılacak olan yarışlarda kentimizi temsil edecek olan sporcularımız Yürüyen Köşk’ten yola çıktılar. Milli Takımda yer alan Bahadır Düner, Zafer Yalın ve Adem Koçay’ı uğurlayan ve başarılar dileyen Başkan Salman; “Amatör şubelerde bir çok sporcumuz Milli Takım kadrolarına dahil olarak bizleri gururlandırıyorlar. Yalova, bisiklet branşında da önemli bir yere sahip.

Sporcularımızı göstermiş oldukları başarılardan dolayı tebrik ediyorum ve inanıyorum ki Dünya Şampiyonası’nda da aynı başarıyı göstererek bizlerin göğsünü kabartacaklar” dedi



Bu haber 227 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI