Bugun...



BELEDİYE TÜM ENGELLERİ KALDIRSIN !!

Yalova Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri şehir merkezinde kaldırım işgali yapan işletmelerin tabelalarını topladı.Esnaflar ve vatandaşlar ise Belediye'yi uyardı.

facebook-paylas
Tarih: 11-08-2014 20:15

BELEDİYE TÜM ENGELLERİ KALDIRSIN !!



Zabıtadan Tabela Denetimi

Kaldırım ve yol kenarına masa, sandalye, levha vb. unsurları çıkaran işletmeleri uyaran zabıtalar, işgaliye malzemelerini topladı.

Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin de destek verdiği tabela operasyonu vatandaşların beğenisini kazandı.

Benzer denetimlerin sık sık devam edeceğini söyleyen Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman; “Halkımız kaldırım işgallerinden rahatsız. Amacımız esnaflarımızı mağdur etmek değil.

Bizler esnafımızın kendi sınırları içerisinde hareket etmesini istiyoruz. Benzer çalışma zabıta ekiplerimizce belirli periyotlarda uygulanacak" dedi.

BELEDİYE TÜM ENGELLERİ KALDIRSIN

Uygulamayı gören bazı esnaf ve vatandaşlar ise " Yalova belediyesi bu doğru ve güzel uygulamayı acaba diğer esnaf ve işyerleri için de uygulayacak mı ?

Kaldırımlardan yürüyemiyoruz, özellikle engelli yollarına masa sandalye ve eşya koyularak yürümemiz engelleniyor. Kaldırımlar hatta yollar işgal altında kalmış.

Mutlaka bunlara yetkililer el atsınlar" diyerek tepkilerini belirttiler.

 



Bu haber 196 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI