“Meyveyi Dalından Ye” projesi kapsamında kentte bulunan çocuk parklarına önümüzdeki hafta itibari ile meyve ağacı dikilecek. Her yıl farklı cinsten meyve ağacının dikileceği projede bu yıl 500 erik ağacı dikilecek.
Çocuk parklarına meyve ağaçlarının dikilmesiyle çocuklar, oyun oynayarak vakit geçirdikleri park alanlarında meyveleri direk ağacından kopararak yeme zevkine varacaklar.
Bu proje; çocukların kent ortamında doğal yaşamı gözlemlemesi açısından da önemli olacaktır.