Bugun...



BELEDİYE ÇOCUK PARKLARI MEYVE AĞAÇLARI İLE SÜSLEYECEK

Yalova Belediyesi tarafından çocuk parklarına meyve ağaçları dikilecek.

facebook-paylas
Tarih: 25-03-2015 15:09

BELEDİYE ÇOCUK PARKLARI MEYVE AĞAÇLARI İLE SÜSLEYECEK



  Kentimizdeki Çocuklar Meyveyi Dalından Yiyecek

“Meyveyi Dalından Ye” projesi kapsamında kentte bulunan çocuk parklarına önümüzdeki hafta itibari ile meyve ağacı dikilecek. Her yıl farklı cinsten meyve ağacının dikileceği projede bu yıl  500 erik ağacı dikilecek.

Çocuk parklarına meyve ağaçlarının dikilmesiyle çocuklar, oyun oynayarak vakit geçirdikleri park alanlarında meyveleri direk ağacından kopararak yeme zevkine varacaklar.

Bu proje; çocukların  kent ortamında doğal yaşamı gözlemlemesi açısından da önemli olacaktır.



 



Bu haber 232 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI