Bugun...



Bayramın 1. Günü Parkomat Ücretsiz

Kurban Bayramı nedeniyle parkomat uygulaamsı yapılan yerlerden Kurban bayramının 1. günü vatandaştan ücret alınmaması ricasında bulundu.

facebook-paylas
Tarih: 21-09-2015 14:09

Bayramın 1. Günü Parkomat Ücretsiz



Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, Kurban Bayramı nedeniyle parkomat firması yetkilileri ile görüşerek bayramın 1. günü vatandaştan ücret alınmaması ricasında bulundu.

Başkan Salman’ın ricasını olumlu karşılayan CNG firması Kurban Bayramı’nın ilk günü parkomat uygulaması yapmayarak, vatandaşlardan park ücreti almayacak.

“Bayramın ilk gününde vatandaşlarımızın ziyaretlerini rahat bir şekilde gerçekleştirmeleri amacıyla firma yetkileri ile görüşerek böyle bir rica bulundum” diyen Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman; “Şehir içi trafiğin rahatlamasına adına aldığımız radikal kararlardan bir tanesi parkomat uygulamasıydı. Bu uygulama nedeniyle toplumun her kesiminde olumlu görüşler aldık.

Ancak Bayram gibi özel bir günde bazı esnekliklerin yapılması gerektiğini düşünerek firma yetkilileri ile görüşüp ilk gün ücret alınmamasını rica ettim. Sağ olsunlar onlarda bu ricamızı kırmayarak böyle bir karar aldılar.

Vatandaşlarımız Kurban Bayramı’nın ilk günü araç parkı nedeniyle parkomat ücreti ödemeyecekler” diye konuştu.



Bu haber 243 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI