Bugun...



BAŞKAN KANGAL SARALKENT'İ TEMİZLEDİ

Kaytazdere Belediyesi tarafından çevre temizliğine dikkat çekmek amacıyla sahilde çöp toplama etkinliği yapıldı.

facebook-paylas
Tarih: 09-08-2015 12:39

BAŞKAN KANGAL SARALKENT'İ TEMİZLEDİ

 


Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal, Kaytazdere halkıyla birlikte eline süpürge ve çöp torbası alarak Kaytazdere Saralkent sahilinde temizlik yaptı.

Saralkent sahilinde gerçekleşen çevre temizliğine, Belediye Başkanı Ali Kangal, Belediye Meclis üyeleri, Belediye personeli ve vatandaşlar katıldı. Etkinlikte, Saralkent sahilindeki çöpler poşetlerle toplandı.

Kaytazdere Belediye Başkanı Ali Kangal “Ara caddelerdeki ve kumsaldaki atıkların katılımcılar tarafından temizlenerek toplumun bilinçlenmesine, çevreye duyarlı olmasına ve farkındalık oluşturulmasına katkı sağlamaya çalıştık” dedi

Kangal,  çöp toplama etkinliğine katılan personele ve vatandaşlara teşekkür etti.





Bu haber 240 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI