Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından İl Özel İdaresine hibe edilen 3 adet çöp kamyonu teslim edildi.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından İl Özel İdaresine hibe edilen 3 adet çöp kamyonunun Çiftlikköy Belediyesi, Teşvikiye Belediyesi ve Subaşı Belediyesine teslim edildi.
Vali Selim Cebiroğlu, Ak Parti Milletvekili Fikri Demirel, Ak Parti İl Başkanı Yusuf Ziya Öztabak, İl Genel Meclisi Başkanı ve İl Genel Meclisi Üyeleri, İl Protokolü ve vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen törenle çöp kamyonları ilgili Belediyelere teslim edildi.
Vali Selim Cebiroğlu, Belediye Başkanlarının hazır bulunduğu törende teslim ettiği çöp kamyonlarının ilçe ve beldelerin temizliğine ve güzelleşmesine katkı sağlayacağına inandığını belirterek kamyonların İlimize kazandırılmasında emeği bulunanlara teşekkür etti ve hayırlı olmasını diledi.
Bu haber 160 defa okunmuştur.