Bugun...



ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜNDEN BÜYÜK BAŞARI

Yalova Araştırma Enstitüsü ve Güney Kore Cumhuriyeti ile tarımsal araştırmada iş birliği yapacak.

facebook-paylas
Tarih: 11-04-2014 20:43

ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜNDEN BÜYÜK BAŞARI




Araştırma Enstitüsü işbirliği yapmak üzere, Güney Kore Cumhuriyeti, Gyeongsangbuk-do Tarımsal Araştırma ve Yayım Servisi müdürü, Dr. Park So-Deuk ve Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürümüz, Doç.Dr. Masum BURAK tarafından ikili işbirliği protokolü imzalandı.

Enstitü Müdürü Dr.Yılmaz BOZ, yaptığı açıklamada " Bu imzalanan protokolle, iki enstitü arasında 5 yıl boyunca başta mantar, ginseng gibi konular olmak üzere bağ, meyve, sebze gibi bir çok konuda tarımsal teknolojiyi geliştirecek ve ıslah çalışmalarında materyal değişimine olanak sağlayacak ortak projeler hazırlanabileceği bildirildi".



Bu haber 249 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EKONOMİ Haberleri

YUKARI YUKARI