Bugun...



Altınovalı güreşçiler Milli Takımda

Altınova Belediyesporlu güreşçiler, Türkiye Şampiyonası’na ve Milli Takım seçmelerine katılmaya hak kazandı.

facebook-paylas
Tarih: 06-02-2018 08:48

Altınovalı güreşçiler Milli Takımda


 
Bilecik’te gerçekleştirilen Yıldızlar Serbest Güreş Grup Şampiyonasında Altınova Belediyesporlu güreşçiler, Türkiye Şampiyonası’na ve Milli Takım seçmelerine katılmaya hak kazandı.
 
Serbest Güreş Grup Şampiyonasında, Altınova Belediyesporlu güreşçilerden 48 kiloda Tolga Özçelik ve 71 kiloda İbrahim Beşkanat, ilk 8’e girerek Amasya’da yapılacak olan Türkiye şampiyonasına ve Milli Takım seçmelerine gitmeye hak kazandı.

“BAŞARILAR DEVAM EDECEK”
Altınova Belediyespor Güreş Antrenörleri Semih Turgut ve Burak Kaya, şampiyonada önemli maçlara imza attıklarını ifade ederek, “2 sporcumuzun Türkiye Şampiyonasına gitmesi ve Milli Takım seçmelerine katılacak olmaları bizler için çok önemli. Başarılarımı artarak devam edecek.

Bizlere her türlü desteği veren Altınova Belediye Başkanımız Dr. Metin Oral’a, belediye meclis üyelerimize, Altınova Belediyespor Kulüp Başkanı Sedat Ok ve yönetim kurulu üyelerine genç sporcu kardeşlerimiz adına teşekkür ederiz” dediler.



Bu haber 184 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI