Bugun...



AĞAÇLARIN IŞIKLANDIRMALARI TAMAMLANDI

30 Mart’ta gerçekleştirilen “Değerlendirme ve Proje Tanıtım Toplantısında” açıklanan “Sahil Bandı Aydınlatma” projesi kapsamında Raif Dinçkök Kültür Merkezi (RDKM)’nden sonra Kent Müzesi etrafındaki ağaçlarında ışıklandırması tamamlandı.

facebook-paylas
Tarih: 12-08-2016 15:47

AĞAÇLARIN IŞIKLANDIRMALARI TAMAMLANDI



Işıl ışıl bir Yalova için çaba gösterildiğini belirten Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman; “Yürüyen Köşk’ten, Deprem Anıtına kadar olan Osmanlı Park, Gazipaşa Caddesi, Bad Godesberg Parkı, Cumhuriyet Meydanı, Kent Müzesi ve RDKM dış cephesinde ve iç kısımlarında aydınlatma projesinin yapımına başlandı.

Bu kapsamda Kent Müzesi etrafında bulunan ağaçlarda da yerden yapılan aydınlatma ile kentimiz modern bir görünüme kavuşmaya başladı. Yaklaşık 3 ay olarak belirttiğimiz sürenin 1 ayı geride kaldı. Kent Müzesi ve RDKM’de ışıklandırmalar tamamlandı. Geri kalan sürede de belirttiğimiz alanları tamamlamayı hedefliyoruz.

Bu şekilde kentimiz bambaşka bir görünüme kavuşacak” dedi.



Bu haber 207 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI