Bugun...



7. SINIF ÖĞRENCİSİ İNTİHARA KALKIŞTI

​Yalova Kadıköy'de bulunan bir orta okul öğrencisi, okulun üçüncü katından atlayarak intihara teşebbüs etti.

facebook-paylas
Tarih: 31-03-2016 00:17

7. SINIF ÖĞRENCİSİ İNTİHARA KALKIŞTI





Alınan bilgiye göre 7. sınıf öğrencisi H.Ö. matematik  ödevini yapamadığı için rehberlik ve danışmanlık öğretmenine yönlendirildi. H.Ö , Öğretmeni ile görüşmesinin ardından kendi sınıfına gitmeyerek okulun 3. kattaki tuvaletine gitmiş ve pencereden atlayarak hayati tehlike olacak  şekilde intihara teşebbüs etti.

Olay yerine çağrılan 112 sağlık ekibi ilk müdahaleyi yaparak özel bir hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Hastaneye getirildi zaman hayati  tehlikesi bulunan genç öğrenciye yapılan müdahale sonucunda hayati tehlikeyi atlattı.Olay öğrenci ve öğretmenler arasında büyük üzüntü yaratırken olayla ilgili soruşturma devam ediyor.



Bu haber 221 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI