Bugun...



15 Temmuz nedeniyle kalp krizi geçirdim

Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, "15 Temmuz'dan sonra hainleri hazmedemediğim için kriz geçirdim"

facebook-paylas
Tarih: 15-01-2018 13:55

15 Temmuz nedeniyle kalp krizi geçirdim

 

Çiftlikköy Belediyesi'nin borcunun bulunmadığını söyleyen Silpagar, "Başkanlığa seçildiğimde bana en son teslim edilen bir tek proje vardı, o da; 500 Evler Kültür Merkezi'ydi. Şimdi ise projelerimiz saymakla bitmiyor. Çiftlikköy'e birçok yenilik getirdik. Yani dışarıdan hava atmak ile belediye yönetilmez. 
2014 yılında Çiftlikköy'de kayıp-kaçak yüzde 70 civarındaydı. 2016 yılında yüzde 35'e indi. 2017 yılında da yüzde 52'e çıktı. Çıkmasının sebebi de su hattı yenileme işi bittikten sonra 1 hafta boyunca boruların klorlu su ile temizlenmesi oldu. 

15 Temmuz'da genel olarak konuşuyorum. Bu hizmetlerin önüne taş koymaya çalıştılar. 15 Temmuz'da belediye olarak hep meydanlardaydık. Zaten kalp krizi geçirmemin sebebi de 15 Temmuz'dan sonraki süreçtir. 15 Temmuz'dan sonra hainleri hazmedemediğim için kriz geçirdim" dedi.

Borcumuz yok

Çiftlikköy Belediyesi'nin borcu ile ilgili bir soru sorulması üzerine de cevap veren Silpagar, şunları söyledi: "Çiftlikköy Belediyesi'nin borcu yoktur. Sadece İller Bankası'na borç vardır. 7 yıl sonra o borç da bitecek. Partim bana neyi uygun görürse onu yaparım. Niyetim bir dönem daha burada başkanlık yapmak."




Bu haber 188 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YALOVA Haberleri

YUKARI YUKARI